Thursday, July 11, 2019

Kebaikan Garambuluh untuk mencegah penyakit



Garambuluh sekarang tengah trending sebab kebaikan dan khasiat yang bagus untuk penjagaan kesihatan badan. Berbeza dengan garam biasa, garambuluh memberikan khasiat zat besi, magnesium, kalium, kalsium dan banyak lagi.

WWW.SUHAILIISA.COM
Diskaun hebat Jimat RM12 daripada harga biasa




Banyak dah produk yang ditambah garambuluh untuk berikan khasiat pada pengguna. Antaranya ialah Kopi, teh, Sabun mandi, shampoo,conditioner, bodyscrub, ubat gigi, minuman detoks dan garam masakan tu sendiri. Untuk info lanjut tentang garambuluh, Sue sertakan artikel tentang Garambuluh yang mendapat perhatian media cetak Sinar Harian dan Berita Harian. KLIK DI SINI


Garambuluh ni tekstur dia lebih halus dan lebih lembut.Bila ditambah dalam masakan, dia tak akan menyebabkan masakan kita terlalu masin.




Kat bawah ni pula cara pembuatan Garambuluh ni. Banyak proses yang dilalui untuk mendapatkan hasil kesihatan daripada garam yang baik. Betul orang kata....kalau nak jadi baik, kene lalui macam-macam proses. Samalah jugak dengan garambuluh ni.hehehehhe....so mana yang nak cepat siap dan tak sabar lalui proses tu yang jadi garam tak baik penyebab darah tinggi. hahahahha...





Sue share sikit antara testimoni Garam Buluh yang Sue ada. Garambuluh ni korang boleh buat scrub muka, kaki dan jugak rendam kaki serta merawat jangkitan kuman pada kulit. Sifat antibakteria dan antioksida garambuluh sangat baik untuk mereka yang ada penyakit kulit.





Ok, kenal tak sesapa yang ada masalah darah tinggi, diabetes, badan banyak toksin, sembelit, eczema dan penyakit kulit? Kalau kenal....boleh suggest diorang kebaikan Garambuluh ni harini jugak. Contact admin 012-6842560 untuk pertanyaan produk dan pembelian.


Salam sayang,

Suhaili Isa