Posts

Showing posts from May 18, 2015

Maharani kembalikan keremajaan wanita luar dan dalam

Image
Assalam ladies,

Harini Sue nak share jamu yang Sue dah ambil selama seminggu dan kesannya sangat pantas. Have you heard about Herba Maharani? Sue tak pernah dengar pun tentang Herba Maharani walaupun dah 20 tahun dalam pasaran Malaysia. Furthermore Sue memang tak amalkan apa-apa jamu dalam pantang dan selepas pantang sebab anak-anak jaundice teruk. Tapi bulan ni terdetik hati nak ambil jamu selepas 21 bulan melahirkan anak ke-2.

Sue kenal kehebatan Maharani ni daripada kawan instagram yang dah lama amalkan maharani untuk tenaga dan hubungan suami isteri. Kawan tu inform, sebelum nak bersama suami; ambil dulu 5 biji pil maharani untuk kembali dara. Umur dah 31 tahun ni tetiba rasa badan cepat letih dan suami memang merungut sebab dah tak serupa zaman sebelum beranak-pinak. Sue nekad nak ambil maharani. Macam mana rupa Herba Maharani ni?





Tengok kotak pada awalnya tak berani nak makan sebab tulisan Cina dan tanda halal tak sama macam JAKIM. Kemudian Sue check website JAKIM untuk pastikan ka…